1: Introducere
Prezentul site este detinut in mod legal de SC BioFire Concept SRL, avand punct de lucru in Bucuresti, str. Vasile Lascar 79, Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/9876/2020, CIF RO42166662. Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul siteului www.bio-seminee.ro .
Prezentele Conditii Generale definesc conditiile de utilizare a site-ului www.bio-seminee.ro, de catre potentialii vizitatori sau clienti. Accesand si navigand pe acest site, acceptati, termenii de utilizare descrisi in continuare. In cazul in care nu sunteti de acord cu prezenta nota, va rugam sa parasiti acest website.
2: Accesul
Site-ul este gazduit de serverele unei companii terte. Pentru eventualele erori functionale aparute din cauza unor modificari, setari, upgrade-uri etc. facute de aceasta companie terta ne cerem scuze, dar responsabilitatea nu ne apartine.
3: Marca si dreptul de autor
Dreptul de autor pentru toate informatiile existente pe bio-seminee.ro este detinut de SC BioFire Concept SRL sau de afiliatii sai. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara acordul expres exprimat de catre BioFire Concept SRL ori de titularul acestui drept.
Toate drepturile sunt rezervate BioFire Concept SRL.
Este strict interzisa folosirea acestui site in scopul distrugerii sau alterarii lui, a continutului sau a securitatii acestuia ori pentru discreditarea sau hartuirea BioFire Concept SRL sau a afiliatiilor sai.
4:Confidentialitate
Datele personale introduse de catre utilizator pe www.bio-seminee.ro vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., iar acestea nu vor fi furnizate sau vandute unei terte parti.
SC BioFire Concept SRL nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
5: Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre www.bio-seminee.ro , beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul vanzarii unor produse utilizate sau cu defecte minore de fabricatie (vizuale), produse expozitionale sau reconditionate clientul va fi informat despre conditiile de garantie si returnare in momentul achzitionarii produsului.
Termeni și condiții pentru Garanția Produselor cu componente Electronice:
1. Durata Garanției:
– Pentru persoanele juridice, garanția pentru produsele cu componenter electronice este valabilă timp de 1 an de la data achiziției.
– Pentru persoanele fizice, garanția este extinsă la 2 ani de la data achiziției.
2. Acoperirea Garanției:
– Garanția acoperă defectele de fabricație și funcționarea necorespunzătoare a componentelor electronice.
3. Excluderi din Garanție:
– Garanția nu acoperă daunele cauzate de utilizare inadecvată, neglijență, intervenții neautorizate, modificări sau accidente.
– Se exclud din garanție produsele care au fost supuse unor condiții de utilizare diferite de cele recomandate de producător.
4. Procedura de Reclamație:
– Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul trebuie să prezinte factura sau documentul de achiziție.
– Orice reclamație trebuie făcută în termen de 15 zile de la descoperirea defectului.
5. Reparare sau Înlocuire:
– În caz de defecte, ne angajăm să încercăm mai întâi repararea produsului. Dacă repararea nu este fezabilă, avem opțiunea de a înlocui produsul conform termenilor legali stabiliți. Cumpărătorul va fi informat cu privire la decizia finală într-un timp rezonabil. La alegerea noastră, produsul defect va fi reparat sau înlocuit în termenul legal.
6: Transferul Proprietatii
Cumparatorul intra in proprietatea bunurilor doar dupa efectuarea platii in locatia indicata de Vanzator (ramburs, avans sau cash).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
7: Conciliere amiabila
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati puteti lua legatura pentru o conciliera interna gratuita cu Ana-Maria Dumitrescu , telefon: 0728115210, email: [email protected]
8: Feedback
Feedback-ul tau este foarte important pentru noi si il asteptam prin email la [email protected] impreuna cu eventualele poze ale lucrarii efectuate.
Vei primi un raspuns oficial in maxim 48 de ore lucratoare de la primirea feedback-ului.
9: Metoda de livrare
1. Colectare de la sediul nostru – fara costuri aditionale de transport.
2. Expedierea comenzii de catre firma de curierat
10: Tarife de expediere
Tarife pentru livrare cu curier rapid catre client sunt in functie de dimensiuni si greutatea pachetelor. Expedierea se realizeaza in general prin Fan Courier si in anumite situatii sau la cerere si cu alte firme de curierat.
Pachetele care contin sticla securizata vor fi trimise cu transport separat , grupaj si costul va fi comunicat la livrare cu plata cash la verificarea pachetului.
IN CAZUL RETURULUI, COSTURILE DE TRANSPORT SUNT SUPORTATE DE CATRE CLIENT.
Costurile de mai sus se aplică numai la transporturile efectuate pe teritoriul Romanesc.
Toate produsele sunt asigurate pe parcursul transportului, pana la livrare.
Dupa achitare (daca este cazul), la receptionarea produselor cumparatorul are obligatia de a verifica corectitudinea acestora, din punct de vedere al calitatii si al cantitatii, precum si de a reclama eventualele probleme in aceeasi zi.
Termeni si Conditii privind Tranzactiile Cash si Ramburs:
- Limita tranzactionala pentru persoane juridice: Orice entitate juridica, fie ca este Societate cu Raspundere Limitata (SRL), Persoana Fizica Autorizata (PFA) sau Intreprindere Individuala (II), nu poate efectua plati cash sau ramburs in suma mai mare de 5000 lei/CUI/ZI.
- Limita tranzactionala pentru persoane fizice: Persoanele fizice pot efectua tranzactii cash sau ramburs intr-o limita maxima de 10000 lei.
- Ridicarea marfurilor: Orice ridicare de marfuri de la locatia noastra cu plata in numerar trebuie sa respecte limitele mentionate mai sus.
- Nu se permite fractionarea facturilor: In cazul in care o factura depaseste limitele stabilite mai sus, nu este permisa fractionarea acesteia in mai multe plati cash. Se poate achita o singura data suma maxima admisa in numerar, iar diferenta ramasa trebuie sa fie achitata prin intermediul cardului bancar.
- Vanzarea in sistem ramburs: Daca suma totala a comenzii efectuate in sistem de ramburs depaseste limitele stabilite anterior, suma intreaga a comenzii trebuie achitata prin Ordin de Plata (OP) sau card bancar.
Orice incalcare a acestor conditii poate duce la anularea tranzactiei. Va multumim pentru intelegere si va rugam sa ne contactati pentru orice intrebari legate de modalitatile de plata acceptate.
11: Politica de retur
Pentru orice nelamurire sau neintelegere, va invitam in primul rand sa ne contactati la nr 0728115210 sau prin e-mail: [email protected]
Temeiul legal
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul formularului de contact.
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, bio-seminee.ro isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Produsele care reprezinta o “comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client cu alte culori, alte dimensiuni, alte marimi si alte configuratii fata de produsele de serie, nu pot face obiectul returului.
Produsele modificate dupa anumiti parametri conform cerintelor clientului nu pot fi returnate (sticla termorezistenta, usi semineu, bioseminee, placi de silicat etc.)
Bio-seminee.ro nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deteriorate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: BioFire Concept SRL, str. Plantelor 11, sector 2, Bucuresti
Cine plateste transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre BioFire Concept apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. nu se accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea BioFire Concept S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
In cazul in care conditiile de retur sunt indeplinite, vom returna exclusiv contravaloarea produselor, nu si a transportului acestora catre client.
Returnarea contravalorii produselor acceptate de Pefoc ca retur se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
Pefoc va returna banii achitati de cumparator prin virament bancar: din contul BioFire Concept in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);